Objawy:
(publiczny)
Poprawna konfigurowacja programu Outlook Express do obsługi poczty w domenie mixelectronics.pl  
Problem:
(publiczny)

Rozwiązanie:
(publiczny)
  1. Uruchom program Outlook Express
  2. Kliknij Narzędzia | Konta



     
  3. Kliknij Dodaj | Poczta




  4. W polu Nazwa wyświetlana wpisz swoje imię i nazwisko lub kod salonu i kliknij Dalej

  5. Wpisz swój adres e-mail (np. helpdesk@mixelectronics.pl) i kliknij Dalej

  6. W polu Moją pocztę przychodzącą obsługuje serwer: wybierz POP3

    Wypełnij pola Serwer poczty przychodzącej oraz Serwer poczty wychodzącej wpisując w obydwóch:  mail.mixelectronics.pl

    i kliknij Dalej




  7. Pole nazwa konta będzie już poprawnie wypełnione
    W polu Hasło wpisz swoje hasło

        Jeśli nie znasz swojego hasła, to skontaktuj się z działem Helpdesk w celu wygenerowania nowego hasła.

    Kliknij Dalej

  8. Na ostatnim ekranie kreatora po prostu kliknij Zakończ

  9. Kliknij dwukrotnie na nowo utworzonym koncie (prawdopodobnie będzie miało nazwę mail.mixelectro...)



  10. Wybierz zakładkę Serwery i zaznacz "ptaszka" przy opcji Serwer wymaga uwierzytelniania,
    a następnie kliknij Zastosuj i OK




     
  11. W programie Outlook Express kliknij Wyślij i Odbierz, aby sprawdzić, czy skonfigurowałeś pocztę poprawnie.
  12. Jeżeli korzystasz z neostrady i masz problem z wysyłaniem poczty. Wybierz zakładkę zaawansowane i wpisz 587 przy opcji Poczta wychodząca.